۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۳۹۲۱۶
فجر سلیمانی؛

جلوه‌ای از سیمای بصیرت مردم گلستان| مخابره پیام جهانی مقاومت

جلوه‌ای از سیمای بصیرت مردم گلستان| مخابره پیام جهانی مقاومت
مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایتمدار گلستان امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند تا حلقه فجرشان را به عقیق سلیمانی مزین کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، تقارن چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تولد 41 سالگی انقلاب اسلامی انگیزه مردم را در نابودی اسرائیل غاصب و حذف استکبار جهانی از صفحه روزگار مضاعف کرده است، در اثبات این اتفاق همین بس که حضور باشکوه و تماشایی مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان گرگان ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی 22 بهمن در کف خیابان‌ها به راه افتاده است، مردم با وحدت کلمه جلوه‌ای از سیمای بصیرت را در دارالمومنین گرگان به نمایش گذاشتند تا پیام جهانی مقاومت را برای شکست همیشگی توطئه‌های استکبار به دنیا مخابره کنند.

در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مانور اتحاد و همبستگی، مقاومت، استکبارستیزی، ولایتمداری، بصیرت، دشمن‌شناسی در نقاط مختلف شهرها، استان‌ها و در یک کلام در پهنه بزرگ ایران اسلامی به تصویر کشیده می‌شود این حضور نشانه کنار زدن بدخواهان انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌هاست.

مردم ولایتمدار گلستان در بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب، غیرت دینی دارند و اینبار هم در صحنه اقتدار انقلاب اسلامی آماده‌اند تا مروج مکتب سلیمانی باشند، سرمای هوا نتوانسته مانع حضور گرم مردم در خیابان‌های شهر گرگان شود، نسل‌های اول و دوم انقلاب در کنار نسل جدید حامل این پیام هستند که انقلاب اسلامی هر روز زنده‌تر و پویاتر می‌شود.

امروز هر گلستانی یک قاسم سلیمانی شده تا با آرمان‌های شهیدان بیعتی دوباره تازه کند و در گام دوم انقلاب بسترساز حکومت جهانی منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) شود، در این راهپیمایی از اقشار مختلف مردم؛ زن و مرد، پیرو جوان، دانش‌آموز و دانشجو، طلبه و روحانی؛ همه و همه آمدند فارغ از گرایش سیاسی و قومی تا حماسه‌ساز شوند.

مراسم بزرگ راهپیمایی 22 بهمن در این خطه شمالی آغاز شد تا ملت ایران خالق حماسه‌ای دیگر باشند، مردم همواره نشان دادند با وجود سختی و مشکلات هیچ وقت علم این انقلاب را بر زمین نمی‌گذارند و پشت مسوولان را خالی نمی‌کنند و یکبار دیگر «نه» به استکبار را با فریادی رساتر بر زبان می‌آورند، این بار نوبت آزمون انقلابی دولتمردان و مسوولان است که حق ملت ایران را صحنه عمل و ولایتمداری نشان دهند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات